onsdag 25 augusti 2010

Nystart!

Äntligen!

Idag kör höstterminen igång på riktigt! De nya ettorna känns riktigt hungriga, och det är förstås roligt.
Själv har jag blivit klassförståndare för tvåorna, ett gäng som jag känner väl sedan förra året.
Några större förändringar på skolan är det inte tal om, vi har blivit några fler elever, men med ett välplanerat schema så tror jag inte man kommer uppleva någon större trängsel i lokalerna.
Vad gäller teknik så väntar jag med spänning på vad som förhoppningsvis dyker upp ganska snart!...
Protools i studion kommer att uppgraderas till 8:an under hösten hoppas jag. Och idag släpps tydligen Reason 5, ska bli intressant att se om vi kan få till en uppgradering även där.
Sen går det rykten om Ilok:ar med roliga pluggar som ska komma till vår användning! Det ser jag fram emot!
Nå, nu dyker jag huvudstupa ner i fortsatt grovplanering inför mötet med treorna lite senare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar